Pergi

tinggalkan aku sendirian
kau tak lagi aku perlukan
setelah semua keji yang kau lakukan
adakah bisa aku maafkan?

telah aku curahkan semua sayangku
aku buta dan tulikan diri demimu
tapi kenapa ini balasmu
malah curang di hadapanku

kau tega menafikannya ketika aku bertanya
kemudian mengungkit kembali kenangan lama
mujur hatiku dicekalkan-Nya
tidak aku mengalir air mata

kenapa selama ini aku tidak sedar
bahawa selama ini aku telah dimainkan
kenapa aku terlalu bodoh
menampakkan wanita mudah dimainkan di hadapan adam?

tolonglah pergi dari hidupku
jangan pernah diganggu lagi aku
dan aku mohon padamu
jangan pernah kau dustai wanita lain
sebagaimana lakumu padaku


ps.jika pernah kau kecewa,jangan lupa doakan jangan wanita lain merasai pedih yang kau lalui.

 - Arisha Hujan


2 Responses to Pergi

sahidzan said...

tolonglah

tolonglah

tolonglaaahh..

pergi.

Anonymous said...

Tuan / Puan,

* Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Terma pinjaman fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lamakah masa untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang dari 24 jam
pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
dari awak.

Hubungi syarikat amanah yang sah dan berlesen yang diberi kuasa
bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
Untuk maklumat lanjut dan borang permohonan pinjaman bersama, melalui ... Whatsapp No: +601126492306 (mesej WhatsApp Sahaja) Email: capitalloanfinancier@gmail.com

 Salam,

Dr Ahmed Ibrahim
Pengarah
PELABURAN PINJAMAN MODAL