:: Monolog hati ::

Tidak aku pinta hubungan hati,
kerana aku tahu kau tak sudi,

Tidak aku pinta kau jauh disisi,
kerana aku masih mahu kau tetap di hati

Tidak aku larikan diri,
Kerana aku sudah pasakkan hati,

Tidak aku katakan rindu,
Kerana angin lalu telah sampaikan padamu,

Tidak aku mengatakan cinta,
Kerana kau sudah sedia tahu cerita

Tidak aku berhenti,
kerana pastinya kita masih begini,

Tidak aku katakan tidak
Jika kau berkata ya.

Tidak aku nafikan rasa,
kerana aku masih berdoa.


13.10 pm
sayang, kita tidak berjanji, tapi hati aku milik kau, kau milik aku, jika ya aku bahagia, jika tidak, aku rela lepaskan kau.terima kasih rasa yang membahagiakan ini, di setiap nya hari aku, kita lalui berdua, dengan setiap momen tercatat juga aku lakar. kita kontra, kau api, aku angin. kau diam, aku bising, kau serius, aku lebih keanak -anakan. moga catatan ini jadi satu lagi ukiran baru untuk aku tulis dalam diari hati,
jaga diri encik kesayangan, aku mampu perhati dari jauh,
sayang, aku rasa kau makin jauh, kenapa? aku cuba menjadi sesuatu untuk kamu. 



cinta
adriane