:: Monolog rasa, #dearawak ::

Awak,
Jangan Pergi,
Jangan Berhenti,
Jangan Lari,
Saya mohon, jangan sendiri,
Saya masih, Tetap dan mahu awak disini,
Disisi, temani di setiapnya hari.

momen indah, waktu kenal awak,
mungkin saya terlalu bergantung pada awak,
maaf buat awak jelak, rimas, muak.

Awak,
Mungkin kita kan tetap begini,
Memang saya pinta kita kekal begini.

Andai satu masa awak perlu melangkah pergi,
Bila mana awak punya kesayangan yang layak untuk diri,
Mungkin saya harus lepaskan awak pergi,

Perlu saya lepaskan awak?
Sedang separuh jiwa saya perlukan awak?

Janji saya, andai tiba hari itu nanti,
Semoga tidak akan saya tangisi,
Terimakasih kerana jadi Matahari.

Saya Sayang Awak.,
Rangkul aku bulan, ketika dia diselimut awan,



pesan penulis :- hargai orang yang masih sayang dan disisi kita. bila disetiapnya hari, ada dia, bila kita tunggu call atau text, atau kita masih berhubung dengan dia. 
"let God decide if we will ever cross our paths,".