Conteng Wall : Obses


-Obses-

"Luv at all,trust few,wrong at none."

Saya tengah berkongsi obsesi saya
yang belum pernah saya kecap.

Chik Bulat


waktu kecik gua obses dengan aiskrim pop , tak tahu kenapa . -..-"
*** 
gua obses dengan cinta gua , tapi se"obses" gua takdelah sampai nak control semua dia buat . Dia bukan suami tapi bakal , dia bukan tiada otak mahu fikir cara menghormati perasaan kekasihnya.
***
Gua obses dengan baju , gua nak kerja kedai baju mak gua tak bagi . sob sob sob
***
Obses pada warna sangat bagus . Itu menunjukkan kamu bukan buta warna .
***
gua obses nak spam wall ZineSatuMalam .
Amiey White
 


obses.....aku gila buku!!!
***
Gila
Ya, aku gila

Gila mengejar impian

Gila untuk menggapai angan

Walau tak tercapai dek tangan

Biarpun hanya di awangan

Aku tak peduli

Kerana obsesi inilah

Aku hidup

Biarpun pernah jatuh tersungkur

Jiwa pernah hancur

Kerana kegilaan ini

Menyuntik semangat meneruskan hidup

Dan aku yakin

Kegilaan ini akan di bayar

Dengan impian yang ku genggam
***
 Obses pada cinta. Kita sebagai manusia kadang-kadang terlalu obses pada cinta. Cinta pada manusia melebihi cinta padaNya. Padahal, kita patut meletakkan obsesi ini lebih lebih kepada Dia yang menciptakan kita.
***
 obses pada ZineSatuMalam menyebabkan individu tersebut kerap tidur lambat.... ;p
***
bangun woiii....

*obses bukak ZineSatuMalam tiap kali online*
Lieyanna Esmeralda

Aku tak peduli apa orang kata tentang tubuh aku. Tubuh aku bukan tubuh mereka. Peduli apa aku dia besar dan berat pun. Kira aku kuat la aku mampu tanggung. Kalau aku memang jenis denganr cakap cakap orang, sebelum PMR lagi aku dah meninggal akibat stress.
Zoul Yazix

aku obses nak membunuh!!!! dan aku suka bau darah!!!!....aku salurkan difinisi aku pada musik keras!!!!!
Azmie Grindcoreholocaust
 
Aku teringat seorang budak yang terlalu obses dengan diri sendiri. Seawal umurnya enam tahun dia sudah tidak betah menjadi watak selain yang pertama dan terpenting. Demi obsesinya itu, dia dengan penuh tekun menumpu segala usaha dalam hidup. Benar, kalau boleh aku undur semula waktu yang telah berlalu pergi, ingin sekali aku katakan kepadanya, "nikmatilah usia kamu selayaknya."

Dan kalau-kalau kau ingat sekarang budak itu sudah jadi orang besar-besar, kau silap banyak. Obsesi itu membunuh dia dan setiap kali teringatkan itu, jauh-jauh dalam hati, aku kesalkan segenap jiwa untuk dia.


Obsesi kalau tidak dikawal elok bakal membawa bencana kemudian hari. Hati-hatilah.
***
Pentas tonton obsesi yang tak akan pernah berhenti untuk seorang karyawan seni tentunya inspirasi. Dan pada setiap inspirasi itu bercambah lagi cabang cabang obsesi, hari demi hari. Ia ibarat pohon ilham yang hidupnya abadi.
Dayya Dayyanna
 
obsesku kepada duniawi!!
Ikmal Hanis
 
obses?
sesuatu yang amat aku takuti bila aku belum memiliki sesuatu yang belum menjadi milik aku.

gila?

semestinya ramai kata aku bila bila benda itu aku sudah miliki tapi aku masih lagi mencari benda yang sudah ada depan mata.

nafsu?

obseskan sesuatu benda boleh menjadi nafsu dan membuat aku menjadi seorang yang hilang kewarasan.
***
"kau gila!"
"tak.kau yang gila,gila!"

"kenapa pula kau kata aku gila?"

"sebab kau obses dengan warna pink."kata Sadeline Vateria kepada Niya Adriane


aku hanya duduk termenung melihat mereka.


hahahhah!!lariiiiiiiikkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!
***
aku obses bila dengan ayat "SALE".
sebab bila aku dengar sahaja,semua kertas-kertas aku yang bernilai akan terbang ke penjual.

sedih.

pilu.

sebak.

tapi puas!
UsaGi KecHik
 
obses..
obses ini kau

obses aku tertulisnya kau

di mana ada aku, terlihatnya kau di situ

obsesi membutakan hati aku yang dalamnya hanya ada kau

dan aku nyta salahkan kau atas obses yang aku ada

kerana setiap obses yang aku wujudkan, pasti ada kau terselit waima sedikit.

Sadeline Vateria
 
aku obses asyik2 refresh pages ZineSatuMalam.kehkehkeh
Syakirah Syark
 
Aku obses dengan hasil kerja yang baik. Kerana bagi aku ia sebuah seni yang mengikuti piawaiannya.
Luc If Fer
 
Aku melihat dia dari jauh, aku merindui dia sentiasa, aku memandang gambarnya setiap masa, aku mengejarnya setiap saat, tidurku mimpikan dia, mandiku bersabunkan dia, makanku berlaukkan dia, aku tahu setiap pergerakkannya, aku faham segala kehendaknya, aku mahukan dia, hanya dia semestinya dia. Oh! aku Obses dengan perkataan dia
***
Bukak Pintu pink, Selak kain pink, Tengok kanan pink, Tengok Kiri pink, Berjalan setapak Pink, Bila bercakap Pink, Nak makan pink, Nak tidur Pink, Dalam keta pink, Bukak mata bilik pink, Masuk tandas Kaler pink, Tengok hp Pink, Tengok kuku Pink, Pakai baju Pink, Bantal tdur Pink. Facebook? Besar rahmat sebab kaler biru.
Aku Alip
 
obses tu sama tang mana dengan gila eh?
Farha Jalila Lokman
 
obses dengan burung biru, burung kuning, burung hijau, burung merah.
burung marah.
Iqin Othman
 
kawan obses nak bagi hadiah something kat korang yg komen bawah nie. tp apakan daya limited, yg cepat jer dapat.. ;D
Cim Xmie
 
Obses of war

I yelled my commands

The children, they cried

But I got my man

We took him away

A bag over his face

From his family and his friends


They took off his clothes

They pissed in his hands

I told them to stop

But then I joined in

We beat him with guns

And batons not just once

But again and again


He said, “Son, have you seen the world? Well what would you say, if I said that you could?”
Yusuf Rosli
 
Obsesku yang TERLAMPAU pada :

1) Kaler PINK

2) Cicak

3) Linda Zizan <LiKE tao! XD

4) Gadis Melayu

5) ZineSatuMalam

6) Kontrol histeria

7) Sarkasis

8) linda-zizan.blogspot.com

9) Facebook

10) Penulis2 muda cm korg, lg2 yg handsome2(agk2 aku blh dpt balak sorg x,yg writer jgk??lol *muka xknal malu)
 
Mocha Lyliee
  
aku obses degan baby.*memberi salam kepada isteri.
Muhamad Firdaus Bujal
 
obses dan obes adalah dua istilah berbeza.
Afiq Luc
 
obsesif kompulsif......
Keri Henri