Monolog Dalaman by Ariff Masrom




Tajuk : Monolog Dalaman
Genre: Koleksi puisi dan cerpen
Harga: RM5 (By hand) + RM5 (Pos)

Ini ialah zine yang merupakan koleksi puisi, cerpen dan catatan yang saya tulis sendiri yang mana sebahagian daripadanya boleh didapati di blog saya dan ada yang daripada simpanan saya sendiri. Semua puisi yang ada dalam zine ini adalah luahan rasa saya yang saya rasa dengan menulis ia seperti satu medium yang sempurna dan sesuai untuk saya berkongsi apa yang saya rasa dengan mereka yang membaca tulisan saya. Mungkin dengan cara begini, mereka dapat kongsi apa yang saya rasa, saya lihat dan saya dengar.

Kepada yang berminat untuk membeli zine ini, boleh hubungi saya di

Twitter: @ariffmasrom
Facebook: Ariff Masrom
E-mail: ariffmasrom@gmail.com

Pembayaran boleh dilakukan dengan masukkan duit pembayaran ke akaun,

Nama: Mohd Ariff Bin Md Masrom
No. Akaun: 05110017393524 ( CIMB )

Sila sertakan bukti pembayaran berserta,

1. Nama.
2. Alamat rumah.
3. No. Telefon (untuk pertanyaan)

Ini untuk memudahkan proses penghantaran. Terima kasih.