Hell-o Bitch


     Hell-o, bitch. Aku dengar sekarang kau sedang mempukimak diri kau dengan semua orang yang pernah bersejarah dalam hidup kau? Eh, bukan dalam hidup kau saja. Spesifiknya, yang pernah berkawan dengan kau. Macamana hidup kau yang pukimak tu sekarang? Mantap? Happening tak macam apa yang kau mahu? Serius, aku cemburu dengan kau. Kau tanpa silu-segan dengan tenangnya mempukimak diri kau depan semua orang. Fuh, kalau akulah jadi kau, tentu aku dah lama gantung diri dengan muka aku tersiat-siat dengan kaca cermin. Kenapa? Kau tanya aku kenapa? Eh, aku malu betul dengan pukimaknya diri aku. Dalam kes ini, yang pukimak itu kaulah, bukan aku. 

     Oh, satu lagi.

     Dengar cerita juga, kau bukan saja mempukimak diri kau, tapi mentelanjangkan kangkang kau sekarang. Gilalah. Aku hairan macamana kau boleh sanggup mentelanjangkan kangkang kau. Di mana kemaluan kau yang selama ini kau jaga? Oh, aku lupa. Kemaluan kau masih ada, tetapi hanya ternampak oleh kau manakala ia invisibel di depan mata orang lain. 

     Iya, orang lain yang kau kata kawan yang meranapkan hidup kau.

     Tapi tak mengapa. Bukankah kau bitch? Bitch tidak kisah kemaluannya terinvisibel di mata orang lain. Bitch tidak kisah dirinya terpukimak sendiri-sendiri. Bitch juga sanggup mentelanjangkan kangkangnya tanpa silu-segan, bukan? Serius, aku sangat respek dengan gaya hidup kau sekarang. Memang betul-betul bitchy.

     Jangan salah sangka. Jangan juga perasan. Apa aku katakan ini bukan kerana aku masih berkawan. Tali itu sudah lama putus dek kerana kau yang suka mempukimak diri kau. Malu betul aku dengan diri kau walaupun kau memang sudah tidak berpunya kemaluan di mata aku. Kau harus ingat, aku bukan siapa-siapa lagi, cuma aku sangat kagum dengan ke-bitch-ian kau itu hingga membuatkan sedikit kata tercoret sedikit di sini. 

     Akhir kata, selamat mentelanjangkan lagi kangkang kau, tahniah untuk segalanya yang menjadi kebanggan kau!